ثبت دامنه اولین قدم برای ایجاد و راه اندازی یک سایت است. انتخاب نام دامنه مناسب می تواند تاثیر بسیاری در موفقیت کسب و کار های اینترنتی داشته باشد.

تعرفه ثبت دامنه در وب سایت های مختلف، متفاوت است. ما در مجموعه شیراز وب تلاش داریم که کامل ترین و متنوع ترین مجموعه پسوند های دامنه را با ارزان ترین تعرفه ثبت دامنه در اختیار شما قرار دهیم.

پس از ثبت دامنه مهمترین قدم برای ایجاد وب سایت (قبل از مرحله طراحی سایت)، انتخاب هاست مناسب است. هاست یا سرویس میزبانی وب فضایی است که فایل ها و محتوای وب سایت شما بر روی آن قرار می گیرد. انتخاب هاست با کیفیت می تواند تاثیر به سزایی در بهبود تجربه کاربری کاربران وب سایت و افزایش رتبه سئوی وب سایت در موتور های جستجو داشته باشد.

سرویس هاست cPanel شیراز وب در بهترین دیتا سنتر های جهان میزبانی می شوند و با ارائه پایداری بسیار بالا و پینگ بسیار پایین به سرور های گوگل، بستری عالی برای میزبانی وب سایت شما خواهند بود.

ثبت دامنه ارزان به همراه هاست ارزان و با کیفیت شیراز وب، فرصتی فوق العاده برای ورود شما به دنیای کسب و کارهای آنلاین است. در همین راستا، با تخفیف ثبت دامنه به همراه هاست ی که برای شما در نظر گرفته ایم، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و ثبت دامنه ارزان و هاست سی پنل ارزان با کیفیت را با پایینترین قیمت سفارش دهید.

چطور می‌تونم از تخفیف ویژه ثبت دامنه به همراه هاست شیراز وب استفاده کنم؟

جهت استفاده از تخفیف ثبت دامنه به همراه هاست، لازم است هنگام ثبت دامنه، یک سرویس میزبانی وب (هاست) نیز سفارش دهید.
سپس در مرحله تکمیل سفارش، مطابق تصویر زیر کد تخفیف dwh را در قسمت کد تخفیف وارد نموده و بر روی دکمه «معتبر سازی کد تخفیف» کلیک کنید.

تخفیف ثبت دامنه با هاست

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل احتمالی در این زمینه، لطفا با بخش سوالات پیش از خرید و یا بخش پشتیبانی دامنه شیراز وب در تماس باشید.